heeejj

tja idag känner jag för att dela med mig av mina tankar 
synd att de inte finns så mycket info att  hämta där :(

ja vet top ten melisas tankar ;) 


1, killar ;) vilka soter spelar nästan ingen roll så länge de inte är feta


2, en bra låt you're ugly, "btw you could make an onion cry " hehehe världens bästa text






3, en ny romans skulle inte sitta fel ;)






4, ja funderar på cheerleading som en hobby, "blushing" ja har redan fixat en grupp vi heter power puff pinglorna

5,ja vill festa åååååååååå fram me spriten & alla snyggingar 

6,skolan do i have to say more it tottaly sucks 




7,skit de brinner för fullt här, lugn de bruka bli så när ja tänker =) sötttt va 



8, killar igen hehehe what can i say 


9,jessica albas fantastiska kropp one day thats me hehehehe





10, ja vill bli mer fjortis än ja redan är de kan låta konstigt men jaa tycker dom e cool "bakom mina glassögon är allting vackert å fint"


11, hela min kropp och själ skriker "ta mig till storstaden där jag hör hemma " 

å just ja fyfffffaaaaaaaaaaan för den dära jessika B hon e barraaaaaaa för coooool för sitt bästa ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ mer än så pågår inte i mitt huvud hej då ;) kommentera om ni tycker att ja glömt nått som tex "sex"

Kommentarer
Postat av: Jessika =)

Oh my god :O you love me =)

2009-07-29 @ 00:09:20
Postat av: sebbe

du har inte haft sex...

2009-08-22 @ 16:44:46
URL: http://ludckae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0