de så vi göre i fucking malå

hej kära blogg, anledningen till varför ja bloggar så lite nu är för att ja fick data förbud. :(Men gråt inte över spilld mjölk.

 Ja vet inte hur hon göre men jessika B rockar bara fett mycket <3. 
igår glassa vi lös med varsin glass i näven. inte bara vilken glass 
som helst det var ben & fucking jerry rike mans glass som jessika 
köpte åt mig ja erkänner den dan köpte jessika min kärlek den tillhör henne nu.

kommentera gärna vilken som är din favo ben :D

 ja var även med mina vänner Magda hon som e så jävla snygg !!! & cool :D 

Ellen den friaste & mest underbara tjejen på planeten jorden "även mars" 

och Rosen som är så mycket coolare än en tulpan nu hinner ja inte mer måste dra :D bilderna kommer sen

Kommentarer
Postat av: Magda

Du gillare =D

2009-08-08 @ 14:47:15
Postat av: Jessika =)

nu älskar du mig för evigt =D

2009-08-09 @ 17:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0